Valentijn!

door Redactie

Hoe flexibel kun je zijn als merk? Heineken kan dat met een filmpje waarin twee gebeurtenissen gecombineerd worden tot 1! Heerlijk om naar te kijken en het geeft je gewoon het gevoel van ‘dat wil ik ook’.

We kennen natuurlijk de veel bekeken Heineken filmpjes op YouTube. Altijd weer zeer krachtig en vaak in samenwerking met andere Nederlandse merken zoals KLM. Maar dat Heineken openstaat voor andere, zeg maar gewone mensen, was ook voor de redactie van PitchPark nieuw. Ook weer een prima voorbeeld hoe je flexibel kunt meeliften op gebeurtenissen.

FLEXIBEL MEELIFTEN

Dit keer werden twee gebeurtenissen gecombineerd: Valentijnsdag en de Olympische Spelen. Als je toch zulke vrienden hebt, wie zou dan een huwelijksaanzoek weigeren! Dit filmpje geeft ook een goed gevoel. Het dat wil ik ook, of wat heb ik toch een leuke vrienden. Ja en dan heeft TV toch wel een probleem, want dit is snel, je hoeft niet te wachten en je kunt het delen met je vrienden. Heerlijk, Helder ………