PitchPark - Mastering Fieldmarketing

Welkom bij PitchPark, het platform dat geheel in het teken staat van “delen”. ‘Zoals mijn collega Jeroen Rijsdam, commercieel directeur PSfm, altijd zegt: als je niet kan delen kan je niet groeien.’

Afgelopen jaar bestond PSfm 20 jaar. Een moment wat je nooit zomaar voorbij wilt laten gaan. Natuurlijk, een feestje geven! Maar we realiseerden ons direct dat er al heel veel feestjes worden gegeven en dat jij als klant of relatie van PSfm  wel vaker wordt gevraagd voor dit soort evenementen. Altijd leuk maar het blijft gewoon een feestje met leuke conversaties, eten en drinken. Maar feestjes kosten tijd en tijd is een schaars goed, zeker in ons vak. Daarom ontstond het idee om een evenement te organiseren wat natuurlijk gezellig moest zijn, maar we wilden dat mensen er iets aan over zouden houden. PSfm heeft het “delen” hoog in het vaandel staan en daarmee werd het idee geboren om een kennis/netwerkevenement te organiseren. Die kennis en het netwerk, wat wij samen hebben, bij elkaar brengen dat was wat wij wilden. Want wie jarig is trakteert. Samen met een van onze adviseurs, Marcel Hoes, hebben wij toen het PitchPark event gecreëerd. Dit alles met de gedachte dit ieder jaar weer te laten plaatsvinden.

Tijdens dit eerste evenement waren er bijdragen van Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit, zijn collega Prof. dr. Rudy Moenaert, hoogleraar marketing aan de Universiteit Tilburg, Bas Rookhuizen, strategic accountmanager van Google en Rogier van Kralingen, schrijver, spreker, muzikant en auteur van het boek “the Outerweb”. In de rubriek “PitchPark” event kun je een videosamenvattingen vinden van de presentaties op het event.

Wij merkten al snel dat onze klanten het erg op prijs stelden elkaar te ontmoeten, over het vak met elkaar te praten en kennis uit te wisselen. Dit is exact de rede dat wij, naast het evenement, vandaag het platform “PitchPark” lanceren! Wij willen onze klanten en relaties kennis en informatie geven over het vak wat ons allen bindt. Maar wij willen ook graag, jou als klant of relatie, de mogelijkheid geven om je kennis te delen. Daarom kun je ook achter de inlog alle informatie vinden over onze klanten en relaties om met elkaar in contact te kunnen komen. Tevens bieden wij de mogelijkheid het “PitchPark” platform te gebruiken om je eigen kennis te delen.

Wij gaan iedere maand op zoek naar die kennis, interessante cases maar bijvoorbeeld ook boeken en websites waarvan professionals zeggen dat je die zeker moet lezen en/of bezoeken. Wij noemen dit de zogenaamde “moekjes”: boeken die je gelezen moet hebben, je kunt dit vinden onder de rubriek “moekjes”.

Veel plezier en inspiratie,

Kees Wolswinkel

Managing director PSfm

k.wolswinkel@psfm.nl