Must reads!
Must Reads: deze keer Moekjes van Philip De Cleen en Floris Hülsmann.
Go with the flow
Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die ‘flowing consumer’ drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.
Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie – die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.
‘Marketing. Go with the flow’ is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing.
Over Philip De Cleen
Philip De Cleen heeft meer dan twintig jaar ervaring als lokaal en internationaal marketeer, reclameman en salesverantwoordelijke bij internationale bedrijven als Henkel, Lay’s, Thomas Cook en Duval Guillaume. Hij is sinds vijf jaar docent marketing aan de Karel de Grote Hogeschool (bacheloropleiding Marketing) en doceerde hiervoor aan de Antwerp Management School.
Maak je naam onvergetelijk
Met een pakkende naam creëer je onvergetelijke bedrijven en merken. Maar hoe bedenk je zo’n naam?
Honderdduizenden namen
In dit boek deelt namenexpert Floris Hülsmann al zijn geheimen voor het vinden van goede bedrijfsnamen en merknamen. Hij ontwikkelde een succesvolle methode om originele en pakkende namen te bedenken die wél opvallen tussen de honderdduizenden namen die elk jaar worden bedacht. Een naam die zich in het hoofd van je klanten nestelt om nooit meer los te laten. De naam die jouw bedrijf en je producten en diensten extra aantrekkelijk én dus onvergetelijk maakt.
Met de methode in Maak je naam onvergetelijk vind je altijd de juiste naam. Je ontdekt bovendien hoe je de naam kunt gebruiken voor geslaagde marketingcampagnes en wat er allemaal wel en niet mag met namen.
Over Floris Hülsmann
Floris Hülsmann (1970) is eigenaar van naamcreatiebureau Namarama. Hij werkte jarenlang als copywriter in de reclame en won veel prijzen voor originele en succesvolle reclamecampagnes. Hij heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van merknamen en werkt voor diverse opdrachtgevers in binnen- en buitenland, zoals Zilveren Kruis, TUI en Leen Bakker